Soppa & pannkakor

Så var man tillbaka på åländsk mark igen efter en heldag i Norrtälje & Täby. Jag är jättenöjd med mina köp; Gote-texskor, ansiktscreme, ögongel, hårfärg, Försvarets hudsalva & en massa mat från Willy's. Dessutom hittade jag vinterhandskar & en tröja till Micke, mycket av det som köptes var rena rama fynd. Kul!

Har precis slängt i mig norsk fisksoppa & pannkakor - tänkte inte ens på att det faktiskt är torsdag idag när jag bestämde mat :) Jättegott var det verkligen!
Om jag orkar ikväll ska jag försöka städa undan julen hemma, fast jag vill egentligen inte. Jag menar, vart försvann jul & nyår egentligen? Haha, ska vara bättre nästa år på att ta vara på tiden!


Såhär ser bilen ut efter en tur till Willy's i Norrtälje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback