Vamos a la Playa

Här händer det inte mycket ser jag :) Dags att ändra på det då!

Vaknade imorse av ett samtal med VÄLDIGT goda nyheter! Sånt gillar vi. Nu har jag några minuter över innan jag ska springa iväg till bussen & jobb. Ikväll ska vi förhoppningsvis över till mamma & pappa, måste ju snacka lite med dem inför resan. Just ja, nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker iväg till värmen ;) Hihi.

Jag & Micke snackade igår om folk som är energitjuvar, jag känner faktiskt några. Med andra ord kommer jag inte lägga någon mer energi på dem, nu får det räcka. Jag har bättre saker för mig!


På lördag drar vi till Playa de las Américas!

Kommentarer
Postat av: Karin

oh så skönt att åka till värmen, jag är inte alls avundsjuk, inte alls... =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback