Skisser för sommaren

Laaaaa lalalalalalaaaaaa.. Snart har en vecka av Rockoff avverkats & hittills har Kent lätt varit bäst. Punkt. Inget snack om saken. Detta var andra gången jag såg dem live, första gången var i Karlstad med Karin & Jens. Karin, vad tyckte du? Var denna gång bättre än i Karlstad? :)

Jag är nyligen hemkommen efter en tur med svärföräldrarna till Kantarellen, nu har vi bunkrat upp med mat till ikväll. Om en liten stund ska jag susa nerför backen till Fiskehamnen, där de säljer hallon. Hittade precis ett recept på
hallonkladdkaka, hur gott låter inte det då?!

Ha en fortsatt underbar vecka, för det ska jag ha! Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback