Finbesök gånger två

Ett fullspäckat schema + soliga dagar betyder dåligt med uppdateringar. Lite nyfiken bara, vilka är ni som fortfarande kikar in här? :)

Idag är jag ledig, ska strax börja ta itu med städning hemma. Klockan 15.30 har jag tid hos optikern, MÅSTE kolla upp hur dålig min syn riktigt är. Det är så knepigt nämligen att vänster öga ser nästan exemplariskt, men höger blir bara sämre. Tur att det finns snygga brillor att köpa ;)
Dessförinnan måste jag ringa ett jätteviktigt samtal som jag gruvar mig en del inför. Men det är viktigt att det blir gjort så snart som möjligt, så det är väl bara att ta tag i det..!

Sist jag uppdaterade skrev jag att det var en liten brorsdotter på väg :) Nu är hon född (& har hunnit bli några veckor gammal) & i helgen kommer förhoppningsvis John & Ansku & hälsar på så man får träffa lillsystrarna! Mysigt! Dessutom kommer Mickes föräldrar hit i helgen, så det blir släktträff I guess!

Samtidigt gråter jag lite (okej, GANSKA MYCKET) inombords för att jag missar detta band när de kommer på Sverige-besök i helgen.
Buhuuuuu..


Kommentarer
Postat av: emma

jag är en trogen läsare...

2010-06-17 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback