En plats i solen

Hälsningar från Ålands kanske soligaste balkong :) Har varit på språng hela dagen, så det är först nu jag har tid att landa på en solstol med ett glas smoothie i handen.

Helgen kom & försvann väldigt fort! Vi hade besök i form av Mickes föräldrar från fredag kväll till söndag förmiddag. Resten av söndagen var vi ute på biltur med Saaben. Micke & min svärfar har nämligen fått igång den, så vi firade med att åka "norra Åland runt". Vi körde genom Jomala, fortsatte genom Godby & vidare mot Tjudö där jag har en del av min släkt, gjorde en avstickare till Soltuna & provade deras plankstek (MUMS!) & besökte västra Geta och nånstans "där min pappa inte hade varit på 30 år" :), följde en avtagsväg tillbaka mot stan och passerade Kroklund innan vi landade i Kastelholm & deras underbart fina golfbanor. Jag kunde inte hålla mig, utan drog med familjen till utslagsplatsen där alla vana golfare övar på sina svingar :) Sedan återvände vi till Mariehamn & päronens uteplats för lite kaffe & glass i solen. En mycket bra dag!

Närsomhelst kommer nog Micke hem, önskar er fortsatt fin måndagskväll!


Bild över Kastelholms slott, lånad från marinas.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback