Trouble, trouble, trouble

Vilken kväll! Suverän mat i form av fläskfilé med ugnspotatis & lite tv-tittande. "Svenska Hollywoodfruar" är ett måste när jag väl märker att det är på. Delvis för att jag diggar Maria Montazami. Hur mysig är hon inte? :)

Bloggtorka råder, fick en idé igår att jag kanske ska byta bloggnamn & lösenordsskydda. Vissa har tidigare tagit illa vid sig av saker jag skrivit & det var definitivt inte meningen. Känns så onödigt med all denna skit jag fått ta.. Oh well, vad tror ni om det? Fortsätter ni följa mig & min vardag isf? :)
Imorgon är Micke & jag lediga = sooovmorgon! Vidare har vi en del ärenden att ta itu med, vi kanske hinner med en fika på stan också :) Vi får se, senare på kvällen ska jag reda upp en sak som inte känns alltför rolig. Men det gäller att stå på sig. Jag ska INTE ge vika!
Nee, nog svamlat.
Sov gott alla rara!

Kommentarer
Postat av: emma

ja, du har ju alltid mig som läser i varje fall!

2010-12-03 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback