H&M till Åland, at last

Vaknade i vanlig tid imorse och startade dagen med läsning av de drygt 20 bloggar som jag följer slaviskt. Blev minst sagt överraskad när jag sedan surfade in på Nya Ålands hemsida och såg att H&M ska öppna butik på Åland, inom cykelavstånd från där vi bor också. Can't wait :)

På fredag sticker jag och Micke till Stockholm över dagen, det var evigheter sen vi sist besökte svenska huvudstaden. Planen var från början att vi även skulle övernatta där, men det är full rulle denna helg med släktbesök, Mariehamnskalas och flytthjälp så vi får hoppa över det den här gången.
Förutom ett teknikköp för Mickes del och lite shopping för min är tanken att vi ska försöka titta ut lite inredning till hemmet. Tidigare i våras läste jag att Simon och Tomas hade slagit igen sin butik, men ser nu att den åter är öppen fast under nytt namn. W8 Warehouse ska definitivt få ett besök av oss ;)

Nee, hoho. Nu ska jag börja tänka på refrängen, det har varit en lång dag. Har bl.a. monterat ihop en ställning till vårt städskåp och bjudit över mamma och pappa på två-rätters. Nomnom!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt, på H&M hittar man ju alltid en massa fint! =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback