I can't turn this around

Hoho, vilken dag! Jag kom nyss hem från stan, har ätit lite lunch också. Har suttit i två olika möten och försökt reda upp en himla soppa.. Jag ska tillägga att det absolut inte är Mickes eller mitt fel, utan det är en myndighet som har tövlat till det rejält. Aja, kan bara hoppas att det reder upp sig så snabbt som möjligt.

Imorgon var tanken att jag skulle åka med Micke, mamma och pappa till Uppsala och shoppa (som resten av Åland, pga. självständighetsdagen) men så blir det inte. Istället tar vi sovmorgon hemma och sedan blir det julklappsshopping i stan. Ska försöka komma iväg till Stockholm nästa vecka istället..

Nee, nu ska jag äta lite till (hittade ett gäng pannkakor i kylen), sen iväg på jobb. Sköt om er alla, oavsett om ni som mig blir hemma på Åland imorgon tisdag eller om ni sticker till Sverige och shoppar loss.

Adam Lambert - Sleepwalker (Glam Nation Live)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback