Danielas 2011

Jag trillade över en nyårslista hos HanaPee & har inte sett någon liknande någon annanstans så, here we go!

GJORDE DU NÅGOT I ÅR SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT?
Jag och Michael tog tag i renoveringen av nya lägenheten (skrapade bort gamla tapeter, valde ut & lade in nytt golv, planerade nya köket osv.) Förutom allt med lägan har jag gått på modevisning i ett garage, varit på Cypern, TRÄFFAT SIMON OCH TOMAS, bott på Clarion i Stockholm, åkt Birka Paradise, lagat oxfilé och testat Facebook. Vilket bra år :)

HAR DU NÅGRA NYÅRSLÖFTEN?
Jag är en av dem som inte riktigt tror på nyårslöften, jag har mål istället. Jag ska försöka hålla i mitt tränande, fortsätta prova mig fram i matlagning och testa nya rätter och fortsätta inreda hemma.

BLEV NÅGON/NÅGRA AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR?
Jepp, några stycken :)

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU?
Sverige och Cypern.

VILKET DATUM FRÅN ÅR 2011 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS?
13 juni, då vi sov första natten i nya lägenheten!

VAD VAR DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2011?
Jag är oerhört nöjd med det vi har gjort so far inredningsmässigt och ser det som en stor framgång.

STÖRSTA MISSTAGET?
Kanske min 6 månader långa bloggpaus? Eller all dubbelmoms som jag har tvingats betala för paket?

BÄSTA KÖPET?
Min HTC Sensation och OnePiece. Delad förstaplats, går inte att välja :)

VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ?
Jag spenderar inte, jag investerar ;) Men god mat lägger jag gärna en extra slant på!

GJORDE NÅGON DIG RIKTIGT GLAD?
Ja, flera gånger om. Det finns många roliga saker som har hänt under året.

VILKA LÅTAR KOMMER ALLTID ATT PÅMINNA DIG OM 2011?
Allt med Veronica Maggio, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home, Chris Medina - What are words.

VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE I ÅR JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR?
Lika glad som vanligt ;)

VAD ÖNSKAR DU ATT DU GJORT MER?
Sovit, tillbringat tid med kompisar, hälsat på Mickes familj. Det finns mycket jag vill hinna med, men tyvärr räcker inte tiden alltid till.

FAVORITPROGRAM PÅ TV?
Senaste 'Top Model'-säsongen och 'Family Guy' på datorn, om det räknas? Annars följde jag 'Lyxfällan' och 'Skavlan' slaviskt.

VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG 2011?
Ingen aning, har ju inget arkiv från den tiden att titta tillbaka på. Men jag tror faktiskt att jag jobbade på dagen och på kvällen blev det kaffekalas hos mamma och pappa.

HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL ÅR 2011?
JEANS! Haha, jag är en riktig jeansbrutta. En snygg tisha, ett par ljusa jeansshorts, svarta tygskor och någon sjal till kanske? Annars min svarta långklänning med tygskor till, typiskt mig sommaren 2011 :)

DEN BÄSTA NYA PERSONEN DU TRÄFFADE?
Måste vara alla softa jobbkollegor som springer i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback