Spotify Premium

Godmorgon, onsdag!

Imorse vaknade jag tidigt och jag hade riktigt svårt att somna om. Innan jag somnade kom jag på att jag måste beställa biljetter för mig och Micke till "A tribute to Queen" på Alandica i april. Helt sjukt, trodde att det skulle finnas massor med biljetter kvar eftersom det ändå är så långt fram i tiden men icke.. Fast jag lyckades ändå få tag i bra biljetter, tack & lov :) Tony & Carola är med och sjunger, det ska bli sjukt kul!

Efter gårdagens julklappsrunda är Micke helt klar med sina presenter och och jag kan pricka av ytterligare en klapp.. Hehe, men jag hittade faktiskt en gåva också som inte är tänkt som julklapp. Idag ska jag skriva ihop en lista på resterande klappar, för till de flesta har jag stenkoll på vad jag ska köpa. & nästa vecka blir det Stockholm någon dag också :)
Nee, nu är det dags för en sen frukost och sedan ska jag lyssna på Spotify, för nu har jag skaffat Premium-konto. Yihaaaa!
Ha en finfin dag ♥


HAHAHAHA! Galet roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback