Indiska

Om du liksom mig är på jakt efter gardiner kan jag tipsa om Indiskas sortiment. Vi fick ett par kanonsnygga gardiner av svärmor ifjol och snacka om att de lyfte vårt ena gästrum när vi hängde upp dem ikväll! I stort kan man säga att vår lägenhet är ganska sparsam på färger, men Micke och jag gillar ändå att slänga in lite färger här och var för att göra det lite mer personligt :)
Nästa gång jag åker till Sundsvall kommer jag helt säkert att gå bananas på Indiska ;)
Åh, vad mysigt och hemtrevligt med alla växter och det vackra bordet i mitten!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Kul att ni också förlovade er på er 4årsdag! :) Grattis i förskott :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback