Here I go again

Hej på er!
Oj, surfade precis in på bloggen. Trodde ärligt talat inte att det var såå länge sen jag sist skrev nåt. Oh well, efter lite sunt förnuft har jag insett att jag saknar lite att blogga :) Tycker att det är roligt att skriva av sig!
Vad har hänt det senaste halvåret då? Micke & jag köpte en lägenhet i november som vi direkt började totalrenovera och sedan 13:e juni bor vi här på heltid. För er som inte vet kan jag berätta att vi nu bor i en fyra, vi är klara med det mesta av lägenheten men har två rum kvar. Jag kommer att försöka få in lite mer inredning i bloggen än tidigare, kikar själv runt en hel del på bloggar och styleroom.se, en sida där vem som helst kan ladda upp bilder av sitt hem.. Inspirerande!
Hoppas att ni vill fortsätta följa min vardag :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!Äntligen lite inlägg! Vill verkligen komma och hälsa på och kika på er lgh.. Spännande! Skoj med inredning i bloggen!!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback