Error code

Passet gick bra! Funderade ett tag på att ställa in, men jag kunde ju inte när jag hade lovat Debbie :) Har belönat mig själv med en superlunch och sitter nu och mumsar på en bit äppelkaka!

Appropå någonting helt annat; är det bara jag som har problem med hm.com? När jag har lagt mina varor i korgen och ska gå till kassan för att betala möts jag av felkoden "ERROR IN MESSAGE AUTHENTICATION CODE". Dessutom har H&M's kundtjänst inte har en aning om vad det beror på, snacka om störande.. Jag vill ju kunna beställa varor online och inte ringa in min beställning!

Nu ska jag lyssna på lite David Guetta och fixa mig iordning.

Tjingeling!


Här kommer ett bildbevis på att min orkidé fortfarande lever :) Love the colour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback