5 saker ni inte visste om mig

Jag har fått i uppdrag av Debbie att svara på några frågor. It goes something like this:


"Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award; länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar."

1. När ingen ser eller hör mig.. Lägger jag igång radion via TV'n och sysselsätter mig med någonting; typ diska, städa, plocka.. Jag skrålar gärna med också!

2. Jag går aldrig hemifrån utan.. Handväskan! Haha, jag känner bar, naken, rädd och exposed utan min väska. Mobilen glömmer jag rätt ofta hemma, men väskan kommer i princip alltid med.

3. Min blogg heter som den gör för att.. Startade den något år efter att jag slutade lusse. Ville ha ett klatschigt namn som var lite udda. Ingen aning faktiskt hur jag kom på det!

4. Om jag vågade skulle jag.. Åka bergodalbana & fritt fall-deluxe i USA.

5. Om tio år kommer jag att.. Jag jobbar fortfarande med någonting som jag trivs med. Micke och jag har kanske tagit oss an något nytt byggprojekt! Jag hoppas att jag har hunnit se mig om i världen också :)


Jag vill att följande personer skall fullfölja meningarna:
1. Karin
2. Inger
3. Jessica
4. Emma
5. Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback