Effektivitet & en sur Akon

Snacka om att man kan få mycket gjort, bara man lägger manken till!
Igår var både jag & Michael lediga, så vi stack till Ämbetshuset för en litet ärende. Sedan drog vi till Ålands Persienn för att höra efter vad de kan erbjuda för lösningar till två av våra fönster.. Under kvällen möblerade vi om i vardagsrummet och Micke satte upp en fönsterbräda i köket! Jag är så glad som har en så händig sambo :) Idag har jag dammsugit hela lyan, haft besök av Ålands Persienn och tvättat två maskiner tvätt. Det gäller att smida medans järnet är varmt ;)



Det här klippet har kanske inte så mycket med texten att göra, men jag vill ändå lägga upp det och dedikera det till min trogna läsare Emma. Dra fram till 2:10 i klippet för att höra världens förmodligen sämsta uppträdande med Akon. Emma, this is for you!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, åh jag är hedrad över att få en akonvideo dedikerad till mig. ämbetshuset, ska ni gifta er??

2011-09-21 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback