Baby, you and I

Gud, vilken mysig kväll!
Det blev middag på Texas Longhorn. Lammfilé till mig, oxfilé till Micke. Alltid samma, alltid lika gott.
Vi avslutade med film (Thor, klart sevärd!) med vitt vin och kaffe till mig. Jag har verkligen missat många filmer under det senaste halvåret, tipsa gärna om ni nyligen har sett någon bra!

Snart är det sovdags, imorgon blir det hyfsat tidig uppstigning. Dogshow i Eckeröhallen it is, det är premiär för egen del. Hoppas få se en och annan
dvärgspets, fast de kanske redan har åkt hem?..
En annan sak, jag provsökte tidigare efter ett nytt namn på blogg.se och såg att det faktiskt var ledigt! Fast å andra sidan har jag haft 'vivaladaniela' ett tag nu, så jag får fundera lite..

Lady Gaga - You and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback