Uno

Denna söndag har vi sysselsatt oss med dammsugning och haft över pappa på fika. Vi pratade imorse om att sticka ut på sjön en sväng, men lilla fröken var bara trött, trött, trött idag så vi fick hitta på någonting annat :)

Vi har även köpt pizza och kvällen avslutades med ett besök hos Krille och Sara. Vi har faktiskt film hemma även ikväll, men den får vi spara tills imorgon.


Är det fler än jag som är Uno-fans? Minns att jag spelade det jättemycket när jag var yngre, men jag har typ glömt bort det.. tills ikväll! Det finns tydligen som PLAYSTATIONSPEL, crazy. Eller.. det kanske vore något?

bild: playstation.com

Kommentarer
Postat av: emma

jag ÄLSKAR uno! jaha, du var trött... du är antagligen gravid. eller trött av bröllopsförberedelserna.

2011-09-26 @ 22:03:48
Postat av: Daniela

Hahaha!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback