Symaskiner & grubblerier

Hyllningskonserten till Queen var FENOMENAL! Det kändes inte som att man satt på Alandica, snarare Oscarsteatern i Stockholm. Både brorsan och Carola gjorde en kanoninsats, jag kände mig så stolt där jag satt & beskådade den imponerande sångtalang som faktiskt finns på Åland. Åh, vad glad jag är att jag kunde gå!

Just nu kollar jag hockey, nätshoppar på hm.com och drömmer om hur vi ska inreda vårt gästrum. Jag har länge varit sugen på en symaskin (kan bero på allt mitt "Project Runway"-tittande, haha!) men jag vet inte någon bra butik som säljer sådana. Så om mina läsare har koll på någon bra återförsäljare av symaskiner, gärna inte alltför dyra, så hojta till :)

Nu ska jag gå och ordna lite fika, sen kanske det blir en film. Vi får se!
Sköt om er 


Slänger in en bild från skärtorsdagen då jag åt lunch på Umbra. Elin som jobbar där bjussade på creme brulé, himla snällt! God var den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback