ESC 2012

Ni som har följt denna blogg ett tag vet vid det här laget att jag är en trogen ESC-tittare. Jag följer 'inför ESC'-programmen så gott jag kan och tittar gärna på delfinalerna + stora finalen om jag har passligt. Somliga bidrag är rätt bra och tyvärr så finns det ju alltid de mindre bra också..

Vet inte om ni har hört San Marinos låt, "The Social Network". Om inte, lyssna själva.


Alltså.
FÅR.INTE.VINNA.

Nee, det ska vara show!
Som 2007 då Ukraina definitivt inte sparade på krutet :)!


TANZEN!

Jag håller tummarna för både Sverige och Finland (som vanligt?), tycker att båda länderna har skickat bra låtar i år. Men jag är ganska säker på att det kommer att gå bättre för Sverige än Finland, undrar om den sistnämndas bidrag kommer att sjunga på svenska eller engelska i finalen? Hmm..

Har ni hittat något av årets bidrag som ni gillar/avskyr ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback