Sommar 2012

Jaha, det känns som att det är dags att summera sommaren 2012 litegrann. Bloggen har blivit lidande den senaste tiden, men ikväll har jag gjort en upptäckt som kändes lite skrattretande. Det är nämligen så att jag redan i våras installerade Dropbox på mobilen, men det är först NU som jag inser hur praktiskt det faktiskt är vid bloggande. Har tidigare tragglat med sladdar och menyer hit & dit, när jag i själva verket bara hade behövt öppna Dropboxen och ta bilder därifrån. Aja, nu vet jag iaf ;) Sååå gott folk, här kommer ett axplock med bilder från sommaren 2012 på hemmaplan (London-bilderna finns på vår Nikon, som jag INTE vet ännu hur jag ska få över bilderna från. Återkommer om det!)
 
 
Bröderna Sjöberg till sjöss!
 
 
Tony & Merlyns mindre hund Bianca. Så söt!
 
 
Tony, Cleo som är den andra hunden & Micke!
 
 
Min midsommar-outfit!
 
 
Micke och Andreas + lilla Bianca på John & Anskus kalas
 
 
Min fina!
 
 
Flygplansvinge på Arlanda flygplats i väntan på take-off
 
 
Gofika på Havsvidden
 
 
Mitt sällskap dit!
 
 
Mer gofika. Muums, marängerna och frukten var riktiga tiopoängare
 
 
Åh, den där dagen var vädret sådär perfekt som man drömmer om på vinterhalvåret. Varmt och vindstilla, sedan ska man ju inte sticka under stol med att naturen där ute är alldeles wunderschön också.
 
 
Den fina, lilla gästhamnen
 
 
Ja hörrni, vad säger man? Åland blir nog inte finare än såhär
 
 
Vi fotade och fotade, det gäller ju att passa på!
 
 
Mer klippor och vatten
 
 
Sommarskorna på, matchas bäst med olikfärgade strumpor :)
 
 
Ingen sommar utan lite turistande i sommar-Mariehamn. Här inifrån nya Sjöfartsmuséet, toppenfint!
 

Hoppas att ni gillade denna bildskörd, jag vet att ni tippra läsare inte är bortskämda med en massa bilder men jag ska försöka bättra på mig nu när jag har Dropbox och vet hur jag använder det rätt!
Nu ska jag titta på avslutningsceremonin för OS och ta något gott att dricka.

Kommentarer
Postat av: Emma

jo, man tackar, äntligen lite aktivitet :)

Svar: Ja, vad gör man inte för sina bloggläsare ;)
däni

2012-08-13 @ 19:31:35
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback