The Social Network

Jag älskar smoothies och brukar dricka det till frukost så ofta jag har tid och ork. Nu har jag dock kört fast lite med samma smak varenda gång (banan, hallon, apelsinjuice och en skvätt tranbärsjuice). Då är det bra att kika in på Blueberrys hemsida för nya idéer, vad sägs om en BIKINI (jordgubbar, ananas, banan, ingefära och äppeljuice) eller varför inte en FRUIT SALAD? (apelsin, ananas, mango, äpple, röda druvor, citron och lönnsirap). Nomnom :)

Denna vecka är det mycket på gång. Micke och jag är båda lediga från torsdag tom. måndag. På torsdag ska Micke på julfest på jobbet och så ska vi lämna in bilen på service, på fredag drar vi till Uppsala och handlar möbler, lördag kväll har han spelning och jag ska på fää till miss Debbie och söndag/måndag är ännu oplanerade. Rolig vecka, gillar när det är mycket som händer :)

Igår tittade vi på "The Social Network", en film som jag gillade väldigt mycket. Den var spännande från första stund och innan jag visste ordet av var den slut :) Hela historien kring Facebook är otroligt intressant, långt efter att filmen var slut satt jag uppe med Micke och snackade om den!
Har ni sett den och isf, vad tyckte ni om den?



Bilder lånade från imdb.com

Kommentarer
Postat av: emma

jag tyckte också att den var jättebra!

2012-01-03 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback