Sjukstuga

Nu är vi tillbaka på åländsk mark efter en trevlig vecka i Sundsvall hos Mickes föräldrar. Dock hade vi som vanligt ett oerhört oflax med sjukdomar. Svärmor blev influensasjuk strax innan vi kom upp, sedan trillade vi dit en efter en; svärfar, Micke, jag och slutligen Mickes lillebror. Typiskt, eller hur?

Status just nu är att jag eventuellt har drabbats av streptokocker och så visar febertermometern allt mer stigande siffror ju längre kvällen går. Jag överväger därför starkt att bädda ner mig småningom med en värktablett, Sköna Hem-tidning och en kopp té som sällskap :)

Hoppas att allt är bra med er, jag uppdaterar igen när jag känner mig lite piggare!


En ljuvlig vinterbild på E4'n på väg upp till Sundsvall, troligen tagen någonstans mellan Söderhamn och Hudiksvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback