What to do?

Märkligt, mitt Facebook har precis flippat ur. Kan inte se vänlistan, gilla andras inlägg, titta längre ner på listan för fler inlägg, kolla Ålands Köp&Sälj.. Märkligt. Jaja, jag får gilla läget bara så fixar säkert support biffen :)

Ikväll har vi kikat på dubbla hockey-matcher. Först med ett Finland som vek ner sig totalt, sedan med ett Sverige som gjorde detsamma. Jahapp. Tur att vi hade kladdkaka & vin :) Haha!
Imorgon blir det hemmapyssel i form av städning, uppröjning i gästrummet (snart ska det bannemig bli fint där!) & så ska jag sälja det fjärde och sista gardinparet, blir nog bra så!

Sov gott alla!


Jag surfade in på Asos hemsida igen och fann
denna fina maxikjol. Både lätt att klä upp och ner. Har även liknande toppar hemma som den skulle passa bra ihop med. Hmm.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback