Lulu?

Sköna söndag! Vi har fikat på Havtorn, skruvat fast de sista listerna på garderoben i hallen, satt upp en klocka i köket och jag var precis nere i tvättstugan och satte igång två maskiner. Det finns fortfarande en del småsaker att göra klart i lägenheten, men vi tar sakerna allt eftersom :)
Micke sa en riktigt rolig sak idag när vi satt på Havtorn, han tyckte att jag hade en "Lulu Carter-look". Och när jag började fundera på vad jag hade valt för kläder för dagen började vi båda skratta. Solglasögon, sjal runt halsen, jeansjacka, jeans och boots - allt det tillsammans är ju precis Lulu! Hahaha! Tolka mig inte fel nu, jag gillar verkligen Lulu och hennes projekt är en stor anledning till att jag tittar på 'Äntligen Hemma'. Men hon har verkligen en karaktäristisk stil ;)

Nu ska jag kolla på veckans 'Äntligen Hemma' och äta lite vindruvor.
Tjingeling!
 
 
Lulu?
 

 
Daniela?
 
Bild från tv4.se
Trackback