It can't be

Kanonväder idag med! Wunderbar! Det enda lilla som jag saknar från gamla lägenheten är det igenmålade fönstret, som motverkade all form av solljus från att sippra in i lyan.

Fan, tänkte precis skicka iväg en beställning till H&M för mig & svärmor, men nu när jag kom in på sidan & fick syn på en klänning som åter finns i lager vart jag osäker. Äh, lika bra att skita i den. Men nuuu märkte jag att den bikini som jag hade tänkt beställa tagit slut! Hoiwaicuthuyhsuysy! Vad jobbiiiiigt. Jag tror faktiskt att jag gör så då att jag väntar med hela beställningen.. Hoppashoppas att de får in fler av den : /

Åhåhå, Micke & jag handlade en jättegod ciabatta idag på ICA som vi sen gjorde ost-mackor av. Mina smaklökar jublade :)

Nu ska jag bannemig ta mig an en Risifrutti samt disk. Sen jobb!

Kommentarer
Postat av: jessica

ha så trevligt på jobbet :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback