Livet på tredje våningen

Pust. Vilken värme! Men jag klagar inte, urskönt ju! Jag visste, visste, visste att det skulle komma lite värme nu i augusti, tror det var den där tyska meteorologen som spådde det vid årsskiftet. Fast nu hade de väntat ostadigt fr.o.m. onsdag.. & jag jobbar imorn under soltimmarna. Ajaj.

Det är underbart att bo högst upp, med balkong & kvällssol. I onsdags stod jag & kollade ut genom fönstret, då jag såg en snubbe i ett grannhus komma upp från tvättstugan med en stor väska med nytvättat på axeln.. & när han skulle öppna dörren & gå in tappade han förstås ett par kallingar, som låg kvar där utanför säkert nån dag. Hahaha, jag hämtade Micke & vi stod där & flabbade.. Pinigt :)

Åh, nu hör jag glassbilens välbekanta toner.
Hög tid för lite disk + middagsstök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback