Nördskolan

Det blev filmkväll igår, hemma hos Mickes lillebrors flickvän. 'Nice guys graduate last', eller 'Nördskolan' på svenska. Haha, vi skrattade gott många gånger, så jag kan rekommendera den!

Det blir jobb ikväll & imorgon kväll. Kom rätt plötsligt :) Men blir säkert bra.

Idag har vi varit på marknad i Selånger. Första marknaden här i stan för mig! Men helt ok ändå.. Micke & Ante hittade varsina tröjor. & vi funderade på att köpa en till pappa :) Hahaha, "fuck the sun!" - citat från hans nya favvoband.

Lyssnade på nya Nightwish-låten på Jessicas blogg. Hmmm.. Jag gillar nog gamla Nightwish bättre. & det är klart, låten passar ju den nya sångerskan bättre än Tarja.. Men jag veeeet inteee.. Äh, ska inte säga något mer om det. Slutar säkert bara med att jag kommer att digga henne iaf.

Nu ska jag plocka ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback