Time to partey

Imorse vaknade Micke & jag av att grannen satte igång sitt dunka-dunka igen. Daniela såg rött & vidtog omedelbara åtgärder för att få tyst på musiken. Vad jag gjorde kan jag inte säga, men jag har hört ett ljud sen runt 12-snåret. Muahahahaha.. :)

Fest igår med Club Casa. Jävligt roligt måste jag säga. Först förfest, som jag, Emelie & Vanessa hade STORA svårigheter att hitta till. Hahaha. Men till sist så. Jag hade på mig min nya klänning, hade jag haft en kamera så hade jag absolut lagt upp kort. Grymt fint vart det! Sen vidare till Espan. Har fortfarande svårt för det stället.. Sen skjuts hem av min Micke.

Ikväll blir det en hel del slöande. WUNDERBAR. Sen ev. lite städning & bakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback