Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Jessica!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer Bloggaren fem andra Bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta de veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var 12 år sjöng jag karaoke för första gången. Det var i en fullproppad nattklubb på gamla Birka Princess.
2. Ska snart slinga håret lite ljusare, men jag har även haft riktigt mörkbrunt & rött hår.
3. Tycker att Forensic Files, där de löser mordgåtor, på Discovery Channel är ett jätteintressant program.
4. Jag har fobi för stora hundar.
5. Kan lätt som en plätt nå upp till näsan med tungan!
6. Jag kan snacka som Cartman & sjunga som mössen i Askungen.

Tror ganska många redan har gjort den här.. Men jag utmanar Sandy, Sara och Camilla (du får skriva svaren som en kommentar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback