Woho!

Hahaha, vet ni vad? Igår kväll råkade jag höra ett samtal ute på gården mellan min dunka-dunka granne & snälla tanten längst ner. Hon frågade om det var han som spelade så högt & hotade sen med att ringa hyresvärden om han inte sänkte volymen.

HALLELUJA!

& vad kontrade snubben med? Jo, "jävla kärring". Säger väl allt om honom?
Men nu är det lugn & ro här uppe :) Sköönt!

Uppe tidigt idag, iom. att jag jobbar dagpass i helgen. Blev inte staden igår, funderar på att dra dit idag istället. Inflammerat tandkött har jag också, tack vare en visdomstand som skaver emot.. Kanske man skulle uppsöka tandläkaren..? Åh, men sånt är ju så dyyrt..

Kommentarer
Postat av: jessica

visdomständer sucks!
ruinerar en gör dom också..


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback