Bowling for the win

Ikväll har jag haft fullt upp!

Har varit & bowlat, ätit gott & skrattat så mycket att jag blev förvånad över att inga tårar föll, kikat lite på Idol & America's got talent (ni som inte sett det har verkligen missat nåt!) & umgåtts med Micke.

Hann shoppa en del idag också! Sorry alla, men det blev ingen grå höstjacka för min del. Provade en på Vero Moda för 500;-, men den kändes inte hundra. Köpte en svart med stora knappar från Gina Tricot istället, tack vare mitt presentkort som jag fått av mamma så betalade jag 7 KRONOR för den !! Galet bra :)
Köpte även en kortärmad topp, som ungefär såg ut som
den här, för 50 spänn! (Japp, det är bra med bonuscheckar)

På fredag fyller Micke år, i helgen kommer hans moster & kusin på besök & nästa vecka ska vi besikta bilen, så säkrast är att ringa mig på mobilen om ni vill mig nåt :)

Nu ska jag sussa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va mycket roliga saker du har för dig då :) Jo jag tror jag minns brallorna, haha!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback