Tony vann 'Singing Bee'

Hahaha, såg en kvart av 'Singing Bee' & gud vad roligt jag hade! Satt flera gånger & gapskrattade, en gång när Tony precis hade blivit "Singing Bee mästare" & Merlyn ställde sig upp & skrek :D Man kan lugnt konstatera att jag INTE var lika lugn som jag såg ut att vara.. Sjuuukt nervös hela programmet igenom!.. & visst var det svårt att missa våra åländska flaggor? (haha, speciellt i slutet.. pappa & jag hoppade med den stora flaggan & skrek så mycket vi kunde).. Nää, så fort vi bränt allt på skiva ska jag kolla igenom alltsammans! Men enligt vad jag såg så var jag rätt mycket med i rutan ;D Hihi.
Är storebror bäst, bäst eller bäst på låttexter liksom?

Här & här har ni intervjuer att läsa. Nu ska jag lyssna på julmusik från Stora Torget & inspektera folk som går förbi :) Ikväll & imorrn blir det jobb igen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback