You rock my world

Så var det måndag igen. Ny vecka & nya tag! Veckan kunde ha börjat bättre för egen del, halsont så det bara sjunger om det. Nåväl, med en kopp blåbärssoppa i handen, ett citronmuffins från Pågen & Michael Jackson - Bad i högtalarna känns det liite bättre iaf :) Synd att inte Micke är hemma idag, det är inte ofta som vi jobbar samma tider!

Idag har jag ringt & sagt upp lite abonnemang. Även kollat upp lite saker hemma som borde säljas snarast. Dessutom håller jag på att bli vansinnig på en viss tjej som inte skickat pengarna för mina Coldplay-biljetter ännu. Ikväll ska Micke & jag skriva ihop ett mail som får henne att förstå att jag varken ORKAR eller KAN vänta hur länge som helst på att den här affären ska gå igenom.. Trots allt så har jag faktiskt 50 andra intresserade på mailen. Dessutom har jag ju hela projektet framför mig med att skicka biljetterna. Pust.

Nee, nu ska jag samla lite krafter inför kvällen & fixa mat :)
Ha're!


Bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback