All work, work

Jag har ett jäkligt strikt schema att följa nu när jag pluggar & som belöning ska jag imorgon ta en tur ut med Micke :) Förmodligen blir det Birsta en runda för att åka både till Media Markt & Elgiganten & klaga på elektronik som inte funkar. Hoppas att min Acer skärper till sig efter en reparationsrunda.

Nej, nu blir det plugg en stund till. Sen blir det att värma på en matlåda från igår :) Smidigt det är med storkok när man inte hinner med annat!
Kanske blir en belöning till mig själv imorgon också i form av lite shopping? :) Damn, vad kul vi ska ha i Stockholm nästa vecka btw! Blir garanterat både ett besök på Kiehl's & Topshop.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska ni också till sthlm nästa vecka? Själv ska jag dit över nästa helg! Tror det blir ett besök på kiehls för mig också, har ju hört så mycket bra om dem! :) Visst är det roligt att plugga? Suck...


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback