Det blir en dag i hamnen

Snygg förstasida hos blogg.se! Vet inte säkert om den är bättre eller sämre än den förra versionen, men snygg är den iaf!

Nu ska jag göra er imponerade! På en timme har jag klivit upp, klätt på mig, ätit frukost, diskat, gått igenom alla bloggar på bloggkoll, duschat, skivat falukorv till middagen, borstat tänderna & tvättat ansiktet. Inte så illa pinkat tycker jag själv.

Nu ska jag plocka undan lite här, sen går jag via ICA & handlar lite fika (rimrimrim!) för att sedan sätta mig i hamnen & läsa en bok, precis som igår. Även ikväll blir det jobb till 01, så är jag ledig imorgon istället. Yey!

Såg nu när jag loggade in att
Sofi Fahrmans lägenhet är till salu.. Jag gillade garderoben, köket, badrummet.. ALLT! Vad tror ni, nåt för oss? Nee, nu drar jag.. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback