Julgatans öppnande & pepparkaksmuffins

Hehe, imorse klev jag först upp vid 7 i vanlig ordning, höll mig vaken till 9, gick sen & la mig för att "vila ögonen" (vilket brukar innebära att jag somnar med en gång) & så vaknade jag igen kl. 11 :)
Nu ska jag göra mig klar för att åka till stan en sväng & kolla upp det sista med mina arbetskollegor angående bytet av det där passet. Gud, vad de är snälla! Synd att jag inte har nån ledig person att fika med idag, jag ska nog hem istället & baka
dessa. Hur goda verkar inte de då? :) & jag som aldrig lagat cupcakes förut..

Ikväll ska vi ut på stan & vandra i folkvimlet då julgatan börjar :) Jag önskar er en toppentorsdag!

 

Pepparkaksmuffins it is!
Bild lånad från coop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback