Come out angel

Mornin'!

Ingen sovmorgon här inte ;) Nix, har faktiskt varit vaken sen 7.30 då Micke åkte på jobb. Duktigt va? Lyssnar nu igenom John Mayers skiva 'Battle studies' & letar efter bloggar att läsa. Tyvärr är inte effektiviteten på Bloggkoll särskilt hög den här tiden på en lördag, haha.

Då får jag drömma mig iväg till Teneriffa istället! Tänk att det är prick två veckor kvar tills vi åker..! Igår måttade jag & mamma lite på några sommarklänningar som jag har hängandes i garderoben & som knappt blev använda sommaren -09. Så nu hoppas jag på sol & värme!

Flyttade runt lite i vardagsrummet häromdagen, min laptop klarar sig ju tyvärr inte här hemma utan en nätverkssladd i (oavsett vad Media Markt tycker/tror). Det blev riktigt bra, mitt
datorbord som jag fick i julklapp av mamma & pappa är verkligen toppen! Tröttnade på att ha datorn på soffkanten ;)
Dagens projekt för mig är att gå igenom lite papper, egentligen är jag på jakt efter en liten blomma som pryder en av mina ljuslyktor. Nåja, den dyker nog upp snart!

Nu ska jag ringa mamma & höra vad hon har för sig. Synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback