Även läkare använder Google

Måste berätta om mitt läkarbesök igår. Jag fick en tysk läkare vars uttal inte direkt var något att hänga i hatten. När jag berättade för honom om ett receptfritt läkemedel som jag hade använt så tittade han på mig frågande varpå han ÖPPNADE INTERNET & BÖRJADE GOOGLA EFTER DET. Herregud, var sååå nära att brista i skratt där jag satt när han öppnade en Aftonbladet-artikel som handlade om bröstmjölk :) Eh, tur att sköterskorna visste exakt vilket läkemedel jag pratade om iaf. Tack för den, liksom.
Har haft en hektisk vecka med mycket att tänka på. Precis som Emma anade så ska vi flytta. Vi har skrivit på alla papper & i årsskiftet ska allt vara klart. Dock återstår en del renovering, jag visar bilder sen när allt är klart!
Ska springa ner & slänga i en tvätt nu. Sen väntar städning av hela lyan, ikväll ska en snubbe komma över & kika på lägenheten. Ska se till att den är fin tills dess :)
Önskar er en finfin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback