Simply having a wonderful Christmas time

Hello blog-lovers! (Haha, det har blivit min grej att säga. Fritiofsson pratar alltid om "wine-lovers", så jag tycker att jag kan få ha "blog-lovers")

Hoppas att ni har haft en finfin julhelg och att ni även har fått någon liten klapp av tomten. Jag har haft en jättebra jul, julafton var jag helt ledig så den tillbringades med nära och kära. Först blev det middag hos föräldrarna, sedan vidare till storebror med familj som bjöd på räkor & snittar + vin. Mums! Resten av julen har jag jobbat, men lite tid har jag iaf fått över till min fina sambo :)

Ska strax göra mig iordning, senare ska jag till stan och möta upp Debbie & Holly, vi får se vad vi hittar på!
Önskar er en god fortsättning på julen & ta hand om varandra :) 

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag har haft en mucho fin jul :-)



god fortsättning till dig!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback