I'll be home for Christmas

Hello onsdag! Eller ja, snart torsdag.. Idag har jag bara chillat, förutom när jag släpade vår gamla tamburmajor till bilen och körde den till Mio för "utvärdering", haha. Där lovade de att hjälpa mig och beställde nya skruvar till den bit som hade gått sönder. Sedan blir det nog att försöka sälja den, vi har lite andra planer för hallen nämligen :)

Imorgon funderar jag på att bjuda ut Michael på lunch, sedan blir jag nog kvar i stan för julklappsshopping. Jag ska strax dra iväg en beställning också, så har jag ytterligare två klappar klara. Måste kolla av min lista igen nu, behöver nog få svart på vitt hur långt jag egentligen har kommit med klapparna..


Såhär ser det ut på min Spotify just nu, Michael Bublés "Christmas"-skiva spelas för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback