Right now I wish you were here

Måndag idag och ute skymmer det oroväckande fort. Jag har för en gångs skull haft en helt ledig dag hemma, skippade flera olika ärenden och prioriterade istället mig själv. Himla skönt faktiskt! I skrivande stund plöjer jag igenom trendenser.se och ska strax påbörja min andra kopp kaffe. Jag har nyligen skickat iväg ett andra e-mail till Hotmail, jag har nämligen fått mitt konto hackat så just nu är det spärrat i väntan på att jag kan verifiera att jag är jag. Inte det roligaste, men jag hoppas att det löser sig snart. Jag har märkt att jag känner mig ganska bar, naken, rädd och exposed utan min riktiga adress :)

Dags att släppa datorn och istället plocka i ordning hemma. Ikväll får jag nämligen gäster, mycket trevligt!

Såhär ser påslakanen ut som jag slog till på i helgen i Stockholm. Älskar vita sängkläder!
Bild från hm.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback