Copycat Singers

9:e november har vi idag och dagen till ära fyller brorsan år! Förresten, ni vet att jag skrev om ett tv-program som han och Merlyn skulle ner till Göteborg för att spela in? Nu är nyheten ute och Tony kommer att delta i ett avsnitt av det nya tv-programmet 'Copycat Singers', med start 20:e november :) Kul va? Jag har ingen aning om hur det kommer att gå och jag är heller inte helt hundra på om det är i första avsnittet som han kommer att vara med. Det ska bli otroligt spännande och jag kommer att sitta klistrad framför rutan!

'Bonde söker fru' tittar jag på just nu, senare blir det 'Berg flyttar in' och 'Kalla fakta'. Jag saknar min Micke, han är till Uppsala med jobbet och kommer hem imorgon med sena båten. Men på fredag ses vi igen!


Brorzan!
Bild från nyan.ax

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättekul, ska absolut kolla!

2011-11-10 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback