100/10

Sitter nere i nya lägenheten, fryser som tusan & dricker cola. 'Lordi - Hard rock hallelujah' på just nu. Haha. Micke ringde & beställde internet hit iförrgår, så nu går det FORT att surfa. 100/10 har vi. Man kan jämföra med Bredband 24 som jag hade när jag bodde i Uppsala.

'Sweet - Ballroom Blitz'
Min partylåt :) Jag borde egentligen börja hoppa & ner just därför, men jag är för kall. Haha.

Det knakar överallt i taket & jag hoppar till varje gång. Känner mig väldigt ovan att bo i lägenhet, snart 8 månader sen jag flyttade ut. Nästintill allt har vi tagit hit & det mest nödvändiga är uppackat, men jag är ändå låångt ifrån klar. TV'n får vi kanske igång imorgon, hoppas på det!

Har fortfarande inte landat i att jag hittat praktikplats & vidare jobb :) Känns OTROLIGT bra! Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback