Equilibrium

Haha, mina svärföräldrar är roliga. Imorse knackade det på dörren. Då var det de som ville komma in & hänga upp våra panelgardiner med öljetter som Maud sytt (& de är vääääldigt fina!) Precis som jag ville ha dem! Som tidigare sagt, hade jag haft en kamera så hade jag lagt upp lite bilder.

Micke var på konsert igår, iom. att det inte var ett av mina favvoband så valde jag att stanna hemma istället. Han var jäätteglad när han kom hem; han hade stått kvar efter spelningen & snackat med bandet. Leadgitarristen hade hört 'Equilibrium', en låt han gjort & gitarristen vart grymt imponerad! Stolt? Joho! ;D

Finns forfarande jättemycket som jag önskar mig till lägenheten.

Önskelista:
Vitrinskåp
Badrumsskåp
Ny färg på en vägg i vardagsrummet
Svart eller vit soffa
En skitsnygg Buddha-tavla som finns hos Duka Home
Skohylla

Det är nog det viktigaste :) Vitrinskåp letar jag som en tok efter på Blocket.
Detta skulle jag gärna vilja ha!

Kollade 'Djävulen bär Prada' igår. Vet inte om det var jag som hade skyhöga förväntningar på den.. Men den var bra, varken bättre eller sämre. Ikväll blir det 'The Departed'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback