Inga de' inga

Nope, vi fick inte den nyrenoverade lägenheten med havsutsikt. Istället ska vi flytta in i vår första lägenhet, den nedanför Mickes päärents. Svider lite, men men. Vad gör man? Ingen av oss har ju nån fast inkomst så..

Muums, köpte 2 plattor Marabou till mig & Micke. Fast jag tycker nog att den är lite väl söt,
Fazers är ganska perfekt.

Kikat på lite utbildningar till hösten, men så hiimla svårt att veta.. Funderade ett tag på att läsa 'Inköp & Supply Management', men det verkar lite väl komplicerat. Enbart ekonomi låter också kul, men kanske lite svårt? Jag borde prata med mina handledare, de vet säkert vad man klarar & inte klarar av : )

Nu ska jag prata med pappa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror du skulle passa att läsa ekonomi, men kanske inte just den utbildningen lät så kul =)

2007-04-10 @ 21:01:56
Postat av: Camilla

Jag tror du skulle passa att läsa ekonomi, men kanske inte just den utbildningen lät så kul =)

2007-04-10 @ 21:03:04
Postat av: Camilla

Jag tror du skulle passa att läsa ekonomi, men kanske inte just den utbildningen lät så kul =)

2007-04-10 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback