Krusbärsgardiner

Blev uppväckt på fredagmorgonen av en snubbe som ringde från IKEA. Han babblade på om att det hade varit jäättemånga som sökt. Sen sa han att jag inte fick sommarjobbet hos dem. "Well well", tänkte jag, avslutade samtalet & sov några timmar till. När jag sen vaknade kändes samtalet som en skum dröm.
Idag var jag iaf dit med svärmor & handlade gardiner till lyan. De är vita med svart tryck i form av
krusbär. Tror jag. Sehr schöne iaf!

D - "Idag har jag tänkt fara ut & springa"
P - "Va? Ska du"
D - "Vadå, är du överraskad eller?"
P - "Ja."

Intressant snack med farsan, ärlighetens man.
Fara ut & springa gjorde jag. & jävlar vilken kass kondis! Usch va hemskt.

Micke slutar om 40 min. Ska nog åka via lägenheten först med lite lådor innan vi hämtar honom. Jeppjepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback