No more Statoil i Bredsand

Såsåså. Då var man hemma igen.. Skjutsade mamma & pappa till båten imorse, de ska åka tur/retur till Stockholm med Cinderella, bara sådär över dagen : ) Hihi. Så nu är jag ensam hemma. Känns jättetomt &
konstigt.
Ringde precis & kollade om Micke var vaken. Troor han skulle ringa om en pickustund.. Hoppas så, saknar honom jäättemycket! Sen ska jag till flickorna, iiih. KUL! Mamma har satt upp några nya bilder på töserna på kylskåpet, bl.a. en där Vanessa är med i Ålandsresors reklam :D Gulligt!

Jag ska aldriiiiig mer till Statoil i Bredsand. Jo, kanske & lämna tillbaka mina arbetskläder. Hade nämligen möte i onsdags med min handledare, Helene, från utbildningen & David, chefen på Statoil. & vad klämmer David ur sig? Jo:

"Daniela är ingen bra butikssäljare"

Inför mig. & min handledare. Jag vart för chockad för att få ur mig nånting, men Helene tog mig i försvar. Efteråt sa hon att jag DIREKT ska söka mig till en annan plats. Jo, ingen risk att jag stannar kvar på den macken med en sån ärthjärna till boss. Bra att man får konstruktiv kritik också.........
Jag är visst en bra butikssäljare. Jag gör ALLT jag kan tänkas behöva göra på macken. Sköta kassan, fixa korv, sortera & fylla på med frukt & grönsaker, fylla på i kyldisken, m.m. Själv ber han mig göra på ett vis & så gör själv på ett heelt annat. Nä, jag blir bara glad nu om jag slipper honom.

Dags att gå & fixa sig & seen åka! Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback