Pie another day

Haha, jaa.. Nu tyckte jag att jag var allt fyndig med rubriken där ;D Hoho.

Fantastiskt väder även i S-vall idag. Dock ligger snön envist kvar & stör mitt öga, tycker den borde försvinna OMEDELBUMS! Yes. Svärmor har berättat att det tidigare år har legat snö kvar I SLUTET AV MAJ. Nee, meeer klimatförändringar så blir det nog bättre.. Typ.
Såg precis Al Gore, Rowan Atkinson & Sissela Kyle som gäster hos 'Stina', på SVT. Jävligt bra talk-show! Stort + att den dessutom är svensk!

Tidigare i veckan kontaktade en gammal brevkompis mig. Huvaligen, vi har nog inte hörts av på 8 år.. Lite lustigt hur man bara mitt i allt slutade skriva. & sen inte ett ljud från nån av oss.. Förräns nu.

'Depeche Mode - Goodnight Lovers'

Idag var jag, Micke & Maud i lägenheten i kikade. Micke & jag pratade med hyresvärden i fredags & nu har vi bestämt att vi ska lägga in laminatgolv, måla om alla rum & byta ut diverse saker, som t.ex. fönsterlåsen & elementen. Jag lovar, innan detta är klart kommer vi LÄTT kunna stoltsera med läckraste lyan i stan!

Arbetsintervju på måndag. Spänningen stiger.. Undrar hur det ska sluta, hoho.

image25
-------------->
Amerikansk citronpaj, en av mina absoluta favvoefterrätter. Tror det blir till att laga en imorgon, aningen för trött nu. För de nyfikna ska jag testa
detta recept. Såså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback