Tarja vs Anette

Storstädning i väskan på gång :) Min handväska är ju inte den minsta, så det är extremt lätthänt att man fyller den med massa onödiga saker såsom kläder, hårspray, mp3-spelare, extra necessär.. (?) Haha, undra på sen att man inte orkar gå runt med den!

Jag har ledig dag, Micke jobbar till 9. Kom nyss hem från stan, letade efter svarta, grovstickade strumpbyxor men hittade bara såna i set om 2 på H&M.. Behöver bara ett par :)

Happ, så har jag ändrat mig. Jag tycker att Anette låter strålande live, speciellt på detta klipp. Ingen tvekan om att Tarja hade en jävla pipa, men säkert roligare för gänget i bandet att kunna skriva lite annan musik. Tarja hade ju så pass speciell röst att det säkert inte gått att variera mer.. & om det stämmer allt det där med vad hon sagt till bandet så var det ju mer än rätt att hon fick kicken. Anyheeew.. Kanske man borde gå på konserten med nya Nightwish i december? Maybe, maybe.

Nu ska jag leta vidare efter ett bra middagsrecept med kyckling.

Kommentarer
Postat av: jessica

umeå 5:e december är faktiskt riktigt lockande :)

2007-11-07 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback