Svepa & Sova

Helloo folket!

Var uppe med tuppen idag, vaknade av ett mess om inflyttningsfest :) Trevligt!
Jag & svärmor har varit en runda ut till Birsta idag & kollat in nya sängvaruhuset 'SOVA', alltid roligt med nya butiker! Fastän det var mer säljare än kunder där inne.. & jag hittade en skitsnygg sängram för nätta 13.800...
På IKEA hittade jag mina
favvodricksglas (31 cl's storlek), båda gångerna jag var där förra veckan var de slut. Tredje gången gillt!

Sen tog vi en fika & jag sprang på Anna! Kul att se henne :)

Nu blir det disk, sen ska jag fixa middag. Bacon, potatisbullar & bacon. Gott, gott, gott!
'Hell's Kitchen' ikväll kl. 22 också! Don't miss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback